Saturday, July 18, 2015

Saudi cables in Wikileaks in the New York Times

The report does not mention that an Egyptian journalist, Mustafa Bakri, was discussing a project to launch a TV channel specializing in broadcasting hate against Shi`ites.  2) the report does not mention the extent to which Lebanese March 14 Media are all funded and run by the Saudi government.