Thursday, November 28, 2013

not fit for Western news consumption

From Rana: "Jacobin has reprinted an article by Electronic Intifada's Asa Winstanley that questions the dominant narrative of the Syrian Revolution. It was removed from Middle East Monitor's website after enough complaints. Here's the link to the original which now reads: "Due to the large number of complaints we've received which deemed this article to be offensive to the sacrifices of the Syrian people in their struggle for justice, it has been removed." "