Sunday, November 28, 2010

AlArabiyya and Aljazeera websites on Wikileaks

On Aljazeera, they have a brief article but without any reference to the revelations about Arab governmental lobbying for an attack on Iran.  Al-Arabiyya is busy with other news: they have one story about how the Saudi King "walked on his own feet" and another saying that the Iranian airline company has a Star of David on its building.  I kid you not.