Monday, November 29, 2010

Al-Arabiyya breaks its silence on Wikileaks

The website of Al-Arabiyya TV (the station of King Fahd-brother-in-law which is now run by `Azzuz--the favorite son of King Fahd) breaks its silence on Wikileaks.  It said that Wikileaks showed that Saudi Arabia and Bahrain called on the US to show "firmness" toward Iran.  I kid you not.  The station is running regular segments showing the Saudi Minister of Health assuring scared humans about the health of the illiterate king.