Sunday, December 27, 2009

The Journalistic standards of the New York Times Spread to Arab media

We know how the New York Times has been covering Iranian developments from Toronto relying on websites as in " the Web site said." Now other news sources are following. Reuters quoted "Iran website" (it thinks there is only one website in Iran; Al-Arabiyya (the site of the private station of King Fahd's brother-in-law) cites two "reformist" websites; and Ash-Sharq Al-Awsat (the propaganda mouthpiece of Prince Salman and his kids) cite "reformist" websites--and who knows about reform and its definition more than Saudi princes--and "text messages." (thanks Osama)