Friday, March 26, 2004

Az-Zaman newspaper, edited by the former Goebbels of Saddam and the current Goebbels of US occupation in Iraq, Sa`d Al-Bazzaz, is reporting that fines of up to $10 million will be imposed on Arab TV satellite stations that dare to insult the Iraqi puppet council. Previously, Al-Jazeera and Al-Arabiyya TV stations were both punished by that council, and it is still not known how much they were forced to pay, and who got paid. In other news, Bush is still celebrating the "liberation" of Iraq.